- Folyamatosan tartsd szinten a beszélgetés hangulatát. Mutass magabiztosságot eladás közben. Folyamatosan tartsd fent a potenciális vásárló érdeklődését.
- A beszélgetés, vagy telefonhívás első 4 másodpercében nagyon figyelj oda, hogy intelligenciát, szakértelmet és lelkesedést mutass.
- Folyamatosan legyen a fejedben, hogy a vásárló három dolgot mindig értékel magában: a márkádat, téged, és a termékedet.
- Legyen a fejedben a “döntéshozási akadály”. Add el egy pozitívabb, derűsebb jövő ötletét! Sose felejtsd el, hogy az embereket ilyen szempontból két csoportra lehet osztani. Az egyiknek könnyű eladni, a másiknak egyszerűen lehetetlen.
- Szintén tartsd észben a “fizetési határt” vagy “fájdalom határt”. A legtöbb embernél valószínűbb, hogy távozás után fog vásárolni. Győzd meg őket, hogy igenis szükségük van a termékedre.
- Tartsd észben, hogy az emberek nem logika alapján vásárolnak. Érzelem alapján.
- Egy sales managernek tudnia kell, mit jelent, amikor azt hallja: “Gondolkozok rajta.”. Na, ilyenkor kezdődik a valódi eladási folyamat.
- Amikor azt kérdezed: “Mikor telefonálhatok?”, akkor valójában távolítod magad a célodtól. Inkább lépj vissza párat és tégy még egy megjegyzést az ajánlatodról.
- Sokkal nagyobb esélyed van eladni, ha valóban megérted a problémát, amit a potenciális vásárlód tapasztal.
- Nagyon fontos az információgyűjtés, hogy jobban megismerd a vásárlódat és a szükségleteit.
- Az emberek 4 kategóriába oszthatóak: 20% azonnal vásárolna, 30% vásárolna, de nem azonnal, 30% kíváncsi, 20% pedig nincs kész a dologra. A te dolgod, hogy a 30%-ot az első csoportba csalogasd.
- Hajlandónak és képesnek kell lenned arra, hogy a terméked tényleg zsírkirály.

12 biznisz tanács a Wall Street farkasától
2 perc